< Till bloggens startsida

!

tänkte berätta lite om vad jag har gjort dom senaste veckorna.


-varit i lycksele och sett net1 open water challange med emil och sebbe
-spelat minigolf som aldrig förr med emil och sebbe för det mesta
-ätit på krysset för många gånger
-sovit i åslunds stuga med åslund, jocke och sebbe
-köpt en ny mobil
-varit i umeå med mamma
-sett en björn!!(skjuten)
-varit med min bubbe
-varit på nolia i umeå
-köpt manymany nagellack
-offrat mig och kört fyrhjuling så min lilla plutt slapp köra cross ensam
-farit till vindeln lite impulsivt och hämtat sebbes bil och dessutom sett världens läskigaste övergivna sjukhus(hällnäs sanatorium)
-grillkvällar
-börjat skolan. fett trist!!!
den söta lilla böörnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0