< Till bloggens startsida

årsresumé 2010 del 1!

Jag&Carro hade 16års-kalas tillsammans. Carro färgade mitt underhår brunt,&Osse va cool å gjorde backflip.
Kom inte ihåg mycke..födelsedagskalas för Gustav&Anton(?). Blev helt galen i nitarmband.
skola.skola.skola
Var i Kåbdalis&åkte skidor. Var ständigt hos Lollo&partade. Fick nya Converse.
Grillning hos Bea me brudarna, var i Alles stuga&solade fett mycke!
Dom andra klasserna var på klassresa&vi försökte roa oss själva. Sen var det våran tur, det bar av till Stockholm. Jag&Alle gjorde slut. Sen vart de skolavslutning.
Jag sommarjobbade på fotbollsskolan. Var på stadsfesten, firade midsommar hos Anton&var ute på "kåge skärgård" ett antal gånger.
resten sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0