< Till bloggens startsida

lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är penna, godis och ett lagellack
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: anton lundqvist 0703455790för er som vill ha en trevlig stund.
3. Det senaste jag googlade var the sims 3 pets
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: ett par skor som jag använt 0 gånger
5. I min handväska har jag just nu: massa skolpapper, godis, pennor, börs, osv.
6. Min favoritgata i världen är gamlastan
7. Mitt signaturplagg är något svart
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob dyraste måste vara mina shepherdskor,finaste vetjag dock inte..
9. Jag är beroende av skor, choklad, mobilen och greys
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord färglös, jeans, nagellack.
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja nelly.com
12. Jag har aldrig köpt något från gymgrossisten
13. Jag fyndar bäst på ???
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja KENZA
15. Mitt nästa stora inköp skor eller jeans
16. Min stilikon är kenza blandannat
17. Jag är som snyggast när jag har långt fint hår
18. Min drömväska är en lv
19. Varje månad shoppar jag för ca. 1000kr
20. På nätet shoppar jag helst från nelly
21. Min favorit-modeblogg är imfancy&kenza&victoria
22. I min skosamling har jag alldeles för mycket converse
23. Om jag vill ha smakråd (kläder/skor) så frågar jag inte sebastian
24. Mitt hår är katastrof
25. Mitt drömjobb är mäklare eller nån sorts designer(inte kläder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0