< Till bloggens startsida

full rulle

helgen bjöd på massa trevligheter, bland annat myspys med min bubbis, skoterkörning& bodaborg med anton,bea,felle,robin,malin,jonte&sebastian, måste bara tillägga att tjejerna briljerade!!

och igår så begav sig sebbe till svartliden och ska jobba där hela veckan, han kommer hem lördag och dagen därpå så bär det av till fjällen med favvisarna. 

Annars så har jag just avklarat min andra dag på praktiken, har massa att göra där hela dagarna, så när jag kommit hem är jag helt död. Och vi laddar inför babykvällen på torsdag som tydligen brukar vara helt galen, så då jobbar jag ända till 21.00 vilket känns exciting.
nu -jerseyshore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0