< Till bloggens startsida

2011

Har året varit bra? Både dåligt&bra
Höll du några utav dina nyårslöften? Minns inte riktigt om jag hade några, så förmodligen inte.
Tror du 2012 kommer bli lika bra? Bättre!!!
Har du förlorat någon kompis detta år? Ja.
Vad kommer du sakna från 2011? Robert.♥
Vad spenderade du mest pengar på? typ... kläder&ätbara saker hehe
Lärde du dig något nytt under 2011? köra bil tror jag..
Bästa köpet? Min mobil&min älskade dunjacka.
Blev du kär 2011? snarare ännu mer kär♥
Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas? 14/9
Dog någon som stod dig nära? Ja
Vilka länder besökte du? Spanien(Teneriffa)
Vad var din största framgång 2011? Höll på säga körkort, men det var ju 2012..
Största misstaget? hm...
Favoritprogram på TV? Desperate Housewives!!
Bästa boken du läste 2011? Before I die
Vilka låtar kommer påminna dig om 2011? Overtherainbow, Someonelikeyou, Weddingsong.
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Hm........svårt. Men defenitivt inget att hurra för
Bästa personen du träffade? Svårt....vet inte.
Bästa med 2011? Teneriffa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0